GAROFANO, Antonella
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 2.277
NA - Nord America 2.197
AS - Asia 912
SA - Sud America 289
AF - Africa 11
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 2
OC - Oceania 1
Totale 5.689
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.180
IT - Italia 946
RU - Federazione Russa 622
IE - Irlanda 356
SG - Singapore 320
BR - Brasile 245
CN - Cina 202
HK - Hong Kong 141
GB - Regno Unito 109
VN - Vietnam 90
KR - Corea 75
FR - Francia 47
GR - Grecia 44
NL - Olanda 37
IN - India 30
SE - Svezia 29
DE - Germania 23
TR - Turchia 16
BE - Belgio 15
EC - Ecuador 14
AR - Argentina 11
FI - Finlandia 10
ID - Indonesia 9
MX - Messico 8
CA - Canada 7
CZ - Repubblica Ceca 7
UA - Ucraina 7
GH - Ghana 6
BD - Bangladesh 5
JP - Giappone 5
PT - Portogallo 5
PY - Paraguay 5
CO - Colombia 4
BG - Bulgaria 3
CL - Cile 3
ES - Italia 3
IQ - Iraq 3
IR - Iran 3
PE - Perù 3
PL - Polonia 3
UZ - Uzbekistan 3
VE - Venezuela 3
AM - Armenia 2
CH - Svizzera 2
DK - Danimarca 2
EG - Egitto 2
EU - Europa 2
PK - Pakistan 2
RO - Romania 2
SA - Arabia Saudita 2
TH - Thailandia 2
TT - Trinidad e Tobago 2
AT - Austria 1
AZ - Azerbaigian 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
CI - Costa d'Avorio 1
DZ - Algeria 1
LU - Lussemburgo 1
LV - Lettonia 1
NP - Nepal 1
NZ - Nuova Zelanda 1
RS - Serbia 1
TN - Tunisia 1
UY - Uruguay 1
Totale 5.689
Città #
Chicago 534
Wilmington 427
Dublin 356
Falls Church 335
Moscow 224
Chandler 173
Santa Clara 146
Hong Kong 141
Singapore 118
Rome 93
Jacksonville 86
Seoul 75
Naples 72
Schio 61
Princeton 52
Roxbury 52
Cambridge 43
Ann Arbor 38
Beijing 38
Ashburn 36
Milan 33
Ho Chi Minh City 32
Cesano 31
Hefei 28
Hanoi 25
Des Moines 23
Bengaluru 22
Padova 16
Turin 16
Brussels 15
São Paulo 14
Caserta 13
Salerno 11
Sarno 11
Bologna 10
Giugliano in Campania 10
The Dalles 10
Vertova 10
Jinan 9
Medford 9
Rio de Janeiro 9
Strasbourg 9
Afragola 8
Brasília 8
Los Angeles 8
Belo Horizonte 7
Segrate 7
Accra 6
Aversa 6
Boardman 6
Guayaquil 6
Istanbul 6
Nanjing 6
New York 6
Ningbo 6
Sava 6
Bari 5
Dearborn 5
Florence 5
Giffoni Valle Piana 5
Mirabella Eclano 5
Pesaro 5
Pescara 5
Porto Alegre 5
Prague 5
Verona 5
Zhengzhou 5
Ankara 4
Brooklyn 4
Carapicuíba 4
Carmignano 4
Curitiba 4
Dallas 4
Helsinki 4
Hénin-beaumont 4
Legnano 4
Liscate 4
Munich 4
Nuremberg 4
Orta di Atella 4
Quito 4
Rimini 4
Salvador 4
Sorocaba 4
Trento 4
Trieste 4
Turku 4
Amsterdam 3
Asunción 3
Benevento 3
Bremen 3
Campinas 3
Casoria 3
Castel San Giorgio 3
Castellammare di Stabia 3
Changsha 3
Chongqing 3
Guangzhou 3
Haiphong 3
Hangzhou 3
Totale 3.732
Nome #
Exploring the collective dimension of agricultural entrepreneurship: the case of a wine cooperative in Italy 1.355
Heritage Marketing. Come aprire lo scrigno e trovare un tesoro 147
Destination branding through storytelling: the role of entrepreneurs in the development of industrial tourism 139
Book influencer: dalla passione per i libri ad una nuova professione in ambito culturale. Evidenze da un caso esplorativo 135
Marketing Inclusivo, disabilità e creazione di valore 130
Heritage marketing nelle imprese longeve italiane: una visione processuale. 120
L’anima del vino tra cultura d’impresa e identità territoriale. Il caso La Guardiense 110
Industrial tourism as a new opportunity of cultural tourism development in the post-pandemic era 100
Telling food and wine stories: storytelling strategies from linguistic and marketing perspectives 97
Corporate Heritage Marketing. Using the past as a strategic asset 94
"Il tempo è lo specchio dell’eternità". Strategie e strumenti di heritage marketing nelle imprese longeve italiane 92
Sustainable and Inclusive Marketing in the Toys Industry. The PlanToys Case 89
From industrial heritage to living industry tourism. An explorative study in Italy 88
Disability and marketing: a bibliometric analysis and systematic literature review 86
Franchising e comunicazione integrata di marketing. Il caso Carpisa 86
From words to deeds: are Italian universities changing their discursive practices to promote entrepreneurship? 85
Heritage Marketing: una possibilità davvero sfruttata dalle imprese storiche italiane? 83
Community market e coopetition. Il caso Microgame-People’s Poker 81
Assessing SMEs international performance: the role of different strategic orientations, entrepreneur’s characteristics and environmental conditions 81
Il Caso Pastificio Di Martino e Antonio Amato. Individuare nuovi approcci al cliente attraverso il food retail - XXXII edizione Premio Marketing 80
Il turismo industriale: una grande opportunità per il rilancio turistico e culturale del Bel Paese 80
Entrepreneurial Orientation and Market Orientation in SMEs: an explorative study 79
Exploiting corporate heritage to enhance corporate culture and corporate entrepreneurship 78
Una storia, tanti modi di raccontarla. Una nuova proposta di definizione dell’heritage marketing mix 76
Entrepreneurial Orientation, Market Orientation and International Performance: Assessing the Moderating Role of Domestic Environment 75
Musei d’impresa: luoghi della memoria, dell’identità e dell’innovazione organizzativa 75
Il caso Regionale di Trenitalia – 37° edizione del Premio Marketing SIM 2025 (Caso Didattico Originale) 72
"Tell me the good of your territory: exploring corporate heritage enhancement and storytelling as elements of destination marketing" 72
Inclusive marketing and disability: value creation strategies for organisations and society in the toy industry 72
A Shared History for a Shared Project: Using Storytelling and Collaborative Relationships to Launch a New Product 69
Accessing external networks: the role of firm's resources and entrepreneurial orientation. 68
Musei d’impresa e strumenti digitali di stakeholder engagement. Un’analisi dello scenario italiano 68
Il terroir come leva per valorizzare l’identità culturale locale. Un’indagine tra i produttori vitivinicoli del Sannio 67
La sostenibilità come chiave del brand positioning 66
A stakeholder approach to heritage marketing strategy 65
Italian corporate museums as industrial tourism destinations: А segmentation study based on strategic orientation 61
Product placement ed event marketing per lo sviluppo dell’identità di marca 60
Tratti distintivi, intensità e antecedenti dell’orientamento al mercato nelle medie imprese manifatturiere del Mezzogiorno nella ricerca 3M 60
Uncovering the worth of the past: the relationship between corporate museums' strategic orientation and dual performance 60
Il comportamento di acquisto e consumo del vino: una proposta di segmentazione 59
Using terroir to exploit local identity and cultural heritage in marketing strategies: An exploratory study among Italian and French wine producers 58
Industrial tourism and corporate museums: an empirical investigation in Italy 58
Who wants to live forever: exploring 30 years of research on business longevity 57
Rapporti con la distribuzione e strategia multibrand. Il caso Mataluni 57
“C’era una volta…”. Racconti d’imprese storiche della manifattura campana 57
Heritage marketing: il caso Felce Azzurra Paglieri 56
Understanding Wine Purchase and Consumption Behavior: A Market Segmentation Proposal 54
Old soul, young spirit. Assessing entrepreneurial orientation within long-lived firms 53
Il ruolo del marketing nelle imprese 3M. I tratti distintivi dell’orientamento al mercato 53
Survivors: a tentative mapping of centenarian firms around the world 52
L’analisi competitiva: modelli e strumenti 52
Narrare il patrimonio storico e culturale dell’impresa per creare valore. Una proposta di definizione dell’heritage marketing-mix 52
Orientamento strategico e longevità nelle imprese familiari 51
Linking SMEs’ strategic orientation and international performance: insights from an empirical investigation in Italy. 47
Moving forward or running to stand still? Exploring the nature and the role of family firms’ strategic orientation 47
Rafforzare la cultura organizzativa attraverso la valorizzazione dell’heritage: un’indagine esplorativa sugli effetti in termini d’imprenditorialità interna 47
Proceedings of the ESU 2019 Conference and Doctoral Program on Entrepreneurship (Editorial) 47
Orientamento strategico e performance dei musei d’impresa: un’indagine empirica in Italia 47
Il potere del corporate heritage nel comunicare l'identità organizzativa 45
Terroir and wine differentiation. A cross-case analysis on French and Italian wine producers’ perceptions 43
Market orientation: how to assess it? An empirical investigation within Italian medium-sized firms 42
Il ruolo del marketing nelle imprese 3M. Intensità e antecedenti dell’orientamento al mercato 42
MAPPING THE THEORETICAL LANDSCAPE OF INCLUSIVE MARKETING 20
Totale 5.797
Categoria #
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021238 0 0 0 0 0 17 61 23 15 6 47 69
2021/20221.277 84 137 248 104 199 39 85 34 32 39 91 185
2022/20231.137 158 125 320 29 57 40 7 30 310 13 31 17
2023/2024393 31 22 15 10 108 30 29 18 14 16 26 74
2024/2025935 44 21 38 40 158 54 142 161 80 74 90 33
2025/20261.429 114 113 244 216 309 433 0 0 0 0 0 0
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