GAROFANO, Antonella
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 3.760
NA - Nord America 2.201
AS - Asia 959
SA - Sud America 296
AF - Africa 14
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 2
OC - Oceania 1
Totale 7.233
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.184
RU - Federazione Russa 2.095
IT - Italia 952
IE - Irlanda 356
SG - Singapore 332
BR - Brasile 251
CN - Cina 203
HK - Hong Kong 141
VN - Vietnam 115
GB - Regno Unito 111
KR - Corea 75
FR - Francia 47
GR - Grecia 44
NL - Olanda 37
IN - India 31
SE - Svezia 29
DE - Germania 23
TR - Turchia 16
BE - Belgio 15
EC - Ecuador 14
AR - Argentina 12
FI - Finlandia 10
ID - Indonesia 9
MX - Messico 8
UA - Ucraina 8
CA - Canada 7
CZ - Repubblica Ceca 7
BD - Bangladesh 6
GH - Ghana 6
JP - Giappone 5
PT - Portogallo 5
PY - Paraguay 5
CO - Colombia 4
ES - Italia 4
IQ - Iraq 4
PK - Pakistan 4
AZ - Azerbaigian 3
BG - Bulgaria 3
CL - Cile 3
IR - Iran 3
PE - Perù 3
PL - Polonia 3
SA - Arabia Saudita 3
UZ - Uzbekistan 3
VE - Venezuela 3
AM - Armenia 2
CH - Svizzera 2
DK - Danimarca 2
DZ - Algeria 2
EG - Egitto 2
EU - Europa 2
RO - Romania 2
TH - Thailandia 2
TT - Trinidad e Tobago 2
AO - Angola 1
AT - Austria 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
CI - Costa d'Avorio 1
KE - Kenya 1
LU - Lussemburgo 1
LV - Lettonia 1
MY - Malesia 1
NP - Nepal 1
NZ - Nuova Zelanda 1
RS - Serbia 1
TN - Tunisia 1
UY - Uruguay 1
Totale 7.233
Città #
Moscow 754
Chicago 534
Wilmington 427
Dublin 356
Falls Church 335
Chandler 173
Santa Clara 146
Hong Kong 141
Singapore 130
Rome 93
Jacksonville 86
Seoul 75
Naples 72
Schio 61
Princeton 52
Roxbury 52
Cambridge 43
Ho Chi Minh City 41
Ann Arbor 38
Ashburn 38
Beijing 38
Milan 37
Hanoi 32
Cesano 31
Hefei 28
Des Moines 23
Bengaluru 22
Padova 16
Turin 16
Brussels 15
São Paulo 15
Caserta 13
Salerno 11
Sarno 11
Bologna 10
Giugliano in Campania 10
Rio de Janeiro 10
The Dalles 10
Vertova 10
Jinan 9
Medford 9
Strasbourg 9
Afragola 8
Brasília 8
Los Angeles 8
Belo Horizonte 7
Segrate 7
Accra 6
Aversa 6
Boardman 6
Guayaquil 6
Istanbul 6
Nanjing 6
New York 6
Ningbo 6
Sava 6
Bari 5
Dearborn 5
Florence 5
Giffoni Valle Piana 5
Mirabella Eclano 5
Pesaro 5
Pescara 5
Porto Alegre 5
Prague 5
Verona 5
Zhengzhou 5
Ankara 4
Brooklyn 4
Carapicuíba 4
Carmignano 4
Curitiba 4
Dallas 4
Haiphong 4
Helsinki 4
Hénin-beaumont 4
Legnano 4
Liscate 4
Munich 4
Nuremberg 4
Orta di Atella 4
Quito 4
Rimini 4
Salvador 4
Sorocaba 4
Trento 4
Trieste 4
Turku 4
Amsterdam 3
Asunción 3
Benevento 3
Bremen 3
Campinas 3
Casoria 3
Castel San Giorgio 3
Castellammare di Stabia 3
Changsha 3
Chongqing 3
Guangzhou 3
Hangzhou 3
Totale 4.299
Nome #
Exploring the collective dimension of agricultural entrepreneurship: the case of a wine cooperative in Italy 1.399
Book influencer: dalla passione per i libri ad una nuova professione in ambito culturale. Evidenze da un caso esplorativo 177
Heritage Marketing. Come aprire lo scrigno e trovare un tesoro 174
Destination branding through storytelling: the role of entrepreneurs in the development of industrial tourism 173
Marketing Inclusivo, disabilità e creazione di valore 159
Heritage marketing nelle imprese longeve italiane: una visione processuale. 152
L’anima del vino tra cultura d’impresa e identità territoriale. Il caso La Guardiense 130
Disability and marketing: a bibliometric analysis and systematic literature review 128
Corporate Heritage Marketing. Using the past as a strategic asset 126
Industrial tourism as a new opportunity of cultural tourism development in the post-pandemic era 122
"Il tempo è lo specchio dell’eternità". Strategie e strumenti di heritage marketing nelle imprese longeve italiane 122
Franchising e comunicazione integrata di marketing. Il caso Carpisa 121
Telling food and wine stories: storytelling strategies from linguistic and marketing perspectives 119
From words to deeds: are Italian universities changing their discursive practices to promote entrepreneurship? 116
From industrial heritage to living industry tourism. An explorative study in Italy 115
Assessing SMEs international performance: the role of different strategic orientations, entrepreneur’s characteristics and environmental conditions 114
Sustainable and Inclusive Marketing in the Toys Industry. The PlanToys Case 114
Community market e coopetition. Il caso Microgame-People’s Poker 111
"Tell me the good of your territory: exploring corporate heritage enhancement and storytelling as elements of destination marketing" 110
Entrepreneurial Orientation and Market Orientation in SMEs: an explorative study 110
Exploiting corporate heritage to enhance corporate culture and corporate entrepreneurship 110
Entrepreneurial Orientation, Market Orientation and International Performance: Assessing the Moderating Role of Domestic Environment 107
Accessing external networks: the role of firm's resources and entrepreneurial orientation. 101
Il turismo industriale: una grande opportunità per il rilancio turistico e culturale del Bel Paese 101
Il Caso Pastificio Di Martino e Antonio Amato. Individuare nuovi approcci al cliente attraverso il food retail - XXXII edizione Premio Marketing 100
Inclusive marketing and disability: value creation strategies for organisations and society in the toy industry 98
Heritage Marketing: una possibilità davvero sfruttata dalle imprese storiche italiane? 98
Una storia, tanti modi di raccontarla. Una nuova proposta di definizione dell’heritage marketing mix 98
Il caso Regionale di Trenitalia – 37° edizione del Premio Marketing SIM 2025 (Caso Didattico Originale) 96
Musei d’impresa: luoghi della memoria, dell’identità e dell’innovazione organizzativa 94
A Shared History for a Shared Project: Using Storytelling and Collaborative Relationships to Launch a New Product 93
A stakeholder approach to heritage marketing strategy 93
Musei d’impresa e strumenti digitali di stakeholder engagement. Un’analisi dello scenario italiano 88
La sostenibilità come chiave del brand positioning 88
Il terroir come leva per valorizzare l’identità culturale locale. Un’indagine tra i produttori vitivinicoli del Sannio 86
“C’era una volta…”. Racconti d’imprese storiche della manifattura campana 83
Product placement ed event marketing per lo sviluppo dell’identità di marca 81
Uncovering the worth of the past: the relationship between corporate museums' strategic orientation and dual performance 81
Tratti distintivi, intensità e antecedenti dell’orientamento al mercato nelle medie imprese manifatturiere del Mezzogiorno nella ricerca 3M 77
Il comportamento di acquisto e consumo del vino: una proposta di segmentazione 76
Industrial tourism and corporate museums: an empirical investigation in Italy 76
Italian corporate museums as industrial tourism destinations: А segmentation study based on strategic orientation 76
Heritage marketing: il caso Felce Azzurra Paglieri 75
Who wants to live forever: exploring 30 years of research on business longevity 75
Rapporti con la distribuzione e strategia multibrand. Il caso Mataluni 75
Using terroir to exploit local identity and cultural heritage in marketing strategies: An exploratory study among Italian and French wine producers 75
L’analisi competitiva: modelli e strumenti 74
Old soul, young spirit. Assessing entrepreneurial orientation within long-lived firms 74
Survivors: a tentative mapping of centenarian firms around the world 73
Il ruolo del marketing nelle imprese 3M. I tratti distintivi dell’orientamento al mercato 72
Narrare il patrimonio storico e culturale dell’impresa per creare valore. Una proposta di definizione dell’heritage marketing-mix 72
Understanding Wine Purchase and Consumption Behavior: A Market Segmentation Proposal 71
Orientamento strategico e longevità nelle imprese familiari 69
Rafforzare la cultura organizzativa attraverso la valorizzazione dell’heritage: un’indagine esplorativa sugli effetti in termini d’imprenditorialità interna 68
Il potere del corporate heritage nel comunicare l'identità organizzativa 67
Linking SMEs’ strategic orientation and international performance: insights from an empirical investigation in Italy. 67
Proceedings of the ESU 2019 Conference and Doctoral Program on Entrepreneurship (Editorial) 66
Moving forward or running to stand still? Exploring the nature and the role of family firms’ strategic orientation 65
Orientamento strategico e performance dei musei d’impresa: un’indagine empirica in Italia 65
Terroir and wine differentiation. A cross-case analysis on French and Italian wine producers’ perceptions 64
Il ruolo del marketing nelle imprese 3M. Intensità e antecedenti dell’orientamento al mercato 62
Market orientation: how to assess it? An empirical investigation within Italian medium-sized firms 61
MAPPING THE THEORETICAL LANDSCAPE OF INCLUSIVE MARKETING 58
Totale 7.341
Categoria #
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Totale 20.637


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021238 0 0 0 0 0 17 61 23 15 6 47 69
2021/20221.277 84 137 248 104 199 39 85 34 32 39 91 185
2022/20231.137 158 125 320 29 57 40 7 30 310 13 31 17
2023/2024393 31 22 15 10 108 30 29 18 14 16 26 74
2024/2025935 44 21 38 40 158 54 142 161 80 74 90 33
2025/20262.973 114 113 244 216 309 1.977 0 0 0 0 0 0
Totale 7.341