Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 1 a 20 di 60
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
L’analisi competitiva: modelli e strumenti 1-gen-2011 Napolitano, M. R.; Garofano, A.
Product placement ed event marketing per lo sviluppo dell’identità di marca 1-gen-2012 Fortuna, D.; Garofano, A.
Community market e coopetition. Il caso Microgame-People’s Poker 1-gen-2012 Garofano, A.; De Nisco, A.
Rapporti con la distribuzione e strategia multibrand. Il caso Mataluni 1-gen-2012 De Nisco, A.; Garofano, A.
Franchising e comunicazione integrata di marketing. Il caso Carpisa 1-gen-2012 De Nisco, A.; Garofano, A.
Il comportamento di acquisto e consumo del vino: una proposta di segmentazione 1-gen-2012 Riviezzo, A.; De Nisco, A.; Napolitano, M. R.; Garofano, A.
Assessing SMEs international performance: the role of different strategic orientations, entrepreneur’s characteristics and environmental conditions 1-gen-2013 Riviezzo, A.; Garofano, A.
A Shared History for a Shared Project: Using Storytelling and Collaborative Relationships to Launch a New Product 1-gen-2013 Garofano, A.; Riviezzo, A.
Entrepreneurial Orientation and Market Orientation in SMEs: an explorative study 1-gen-2013 Riviezzo, A.; Napolitano, M. R.; Garofano, A.
Understanding Wine Purchase and Consumption Behavior: A Market Segmentation Proposal 1-gen-2014 Riviezzo, A.; De Nisco, A.; Garofano, A.
Terroir and wine differentiation. A cross-case analysis on French and Italian wine producers’ perceptions 1-gen-2014 Riviezzo, A.; Garofano, A.; Granata, J.; Kakavand, S.
Orientamento strategico e longevità nelle imprese familiari 1-gen-2014 Napolitano, M. R.; Marino, V.; Riviezzo, A.; Garofano, A.
“C’era una volta…”. Racconti d’imprese storiche della manifattura campana 1-gen-2015 Riviezzo, A.; Garofano, A.; Marino, V.; Napolitano, M. R.
Entrepreneurial Orientation, Market Orientation and International Performance: Assessing the Moderating Role of Domestic Environment 1-gen-2015 Riviezzo, A.; Garofano, A.; Balboni, B.
Who wants to live forever: exploring 30 years of research on business longevity 1-gen-2015 Riviezzo, A.; Skippari, M.; Garofano, A.
Moving forward or running to stand still? Exploring the nature and the role of family firms’ strategic orientation 1-gen-2015 Riviezzo, A.; Garofano, A.; Marino, V.; Napolitano, M. R.
From words to deeds: are Italian universities changing their discursive practices to promote entrepreneurship? 1-gen-2015 Riviezzo, A.; Napolitano, M. R.; Garofano, A.
Il terroir come leva per valorizzare l’identità culturale locale. Un’indagine tra i produttori vitivinicoli del Sannio 1-gen-2016 Garofano, Antonella; A., Riviezzo
Market orientation: how to assess it? An empirical investigation within Italian medium-sized firms 1-gen-2016 Riviezzo, A.; Garofano, A.; Napolitano, M. R.
"Il tempo è lo specchio dell’eternità". Strategie e strumenti di heritage marketing nelle imprese longeve italiane 1-gen-2016 Riviezzo, A.; Garofano, A.; Napolitano, M. R.
Mostrati risultati da 1 a 20 di 60
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile