Sfoglia per Autore
L’analisi competitiva: modelli e strumenti
2011 Napolitano, M. R.; Garofano, A.
Product placement ed event marketing per lo sviluppo dell’identità di marca
2012 Fortuna, D.; Garofano, A.
Community market e coopetition. Il caso Microgame-People’s Poker
2012 Garofano, A.; De Nisco, A.
Rapporti con la distribuzione e strategia multibrand. Il caso Mataluni
2012 De Nisco, A.; Garofano, A.
Franchising e comunicazione integrata di marketing. Il caso Carpisa
2012 De Nisco, A.; Garofano, A.
Il comportamento di acquisto e consumo del vino: una proposta di segmentazione
2012 Riviezzo, A.; De Nisco, A.; Napolitano, M. R.; Garofano, A.
Assessing SMEs international performance: the role of different strategic orientations, entrepreneur’s characteristics and environmental conditions
2013 Riviezzo, A.; Garofano, A.
A Shared History for a Shared Project: Using Storytelling and Collaborative Relationships to Launch a New Product
2013 Garofano, A.; Riviezzo, A.
Entrepreneurial Orientation and Market Orientation in SMEs: an explorative study
2013 Riviezzo, A.; Napolitano, M. R.; Garofano, A.
Understanding Wine Purchase and Consumption Behavior: A Market Segmentation Proposal
2014 Riviezzo, A.; De Nisco, A.; Garofano, A.
Terroir and wine differentiation. A cross-case analysis on French and Italian wine producers’ perceptions
2014 Riviezzo, A.; Garofano, A.; Granata, J.; Kakavand, S.
Orientamento strategico e longevità nelle imprese familiari
2014 Napolitano, M. R.; Marino, V.; Riviezzo, A.; Garofano, A.
“C’era una volta…”. Racconti d’imprese storiche della manifattura campana
2015 Riviezzo, A.; Garofano, A.; Marino, V.; Napolitano, M. R.
Entrepreneurial Orientation, Market Orientation and International Performance: Assessing the Moderating Role of Domestic Environment
2015 Riviezzo, A.; Garofano, A.; Balboni, B.
Who wants to live forever: exploring 30 years of research on business longevity
2015 Riviezzo, A.; Skippari, M.; Garofano, A.
Moving forward or running to stand still? Exploring the nature and the role of family firms’ strategic orientation
2015 Riviezzo, A.; Garofano, A.; Marino, V.; Napolitano, M. R.
From words to deeds: are Italian universities changing their discursive practices to promote entrepreneurship?
2015 Riviezzo, A.; Napolitano, M. R.; Garofano, A.
Il terroir come leva per valorizzare l’identità culturale locale. Un’indagine tra i produttori vitivinicoli del Sannio
2016 Garofano, Antonella; A., Riviezzo
Market orientation: how to assess it? An empirical investigation within Italian medium-sized firms
2016 Riviezzo, A.; Garofano, A.; Napolitano, M. R.
"Il tempo è lo specchio dell’eternità". Strategie e strumenti di heritage marketing nelle imprese longeve italiane
2016 Riviezzo, A.; Garofano, A.; Napolitano, M. R.
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile